Χρόνος Ανάγνωσης < 1 λεπτό
Εγκρίθηκαν από την ΕΡΤ τα τεύχη Διακήρυξης του Ηλεκτρονικού Ανοικτού Διαγωνισμού 133/2025 με αντικείμενο την επιλογή Αναδόχου για την Προμήθεια Πομπών Επίγειας Ψηφιακής Ραδιοφωνίας DAB+.
Ο Προϋπολογισμός της Δαπάνης Ανέρχεται σε 761.500 Ευρώ πλέον ΦΠΑ και ο Διαγωνισμός θα διενεργηθεί την Παρασκευή 28 Μαρτίου 2025.
Αν ολοκληρωθεί η διαδικασία και γίνει η Εγκατάσταση των Πομπών, η ΕΡΤ θα είναι ο μοναδικός Φορέας στην Ελλάδα, ο οποίος, Βάσει Νόμου, θα Εκπέμπει σε Ψηφιακό Σήμα DAB+ σε όλη τη Χώρα, εξασφαλίζοντας καλύτερο Σήμα και καλύτερη Διαχείριση και Αξιοποίηση του φάσματος των Συχνοτήτων.



Leave a Reply