Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Πρόδρομος είχε τη χαρά να υποδεχθεί, στα Γραφεία της Ιεράς Μητροπόλεως, Αντιπροσωπεία Μαθητών / Μαθητριών από το 2ο ΕΠΑΛ Ρεθύμνου, καθώς και αντιπροσωπεία Μαθητών / Μαθητριών από το Γυμνάσιο Ζαρού, με τη Συνοδεία Καθηγητών των δύο Σχολείων.
Ο Σεβασμιώτατος είχε τη δυνατότητα της Επικοινωνίας και του Διαλόγου με τα παιδιά, κυρίως για θέματα της Επικαιρότητας, επισημαίνοντας ότι πάντοτε τα παιδιά μας πρέπει να αποτελούν την ελπίδα για το μέλλον του Τόπου, κρατώντας τις παρακαταθήκες της πίστης, της αλήθειας και της ταυτότητος του Γένους μας.
Επίσης, ο Σεβασμιώτατος με πολλή χαρά υποδέχθηκε ομάδα Μαθητών / Μαθητριών από το Ελληνικό Σχολείο Αγίας Τριάδος του Μπέρμιγχαμ (Greek School Ayia Triada Birmingham), οι οποίοι φιλοξενήθηκαν για μερικές ημέρες στο Κέντρο Πολιτισμικής και Κοινωνικής Διακονίας «ΘΕΟΜΗΤΩΡ» της Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου.


















Leave a Reply