Παρουσιάστηκε επισήμως το Μετάλλιο της Εκκλησίας της Ελλάδος για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821.
Η Τελετή διεξήχθη στην Αίθουσα της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Μέγαρο της Ιεράς Συνόδου, τηρουμένων όλων των απαιτουμένων Υγειονομικών Μέτρων.
Leave a Reply