Home Αλληλογραφία / Λάβαμε...! Λάβαμε Ευχαριστήρια Επιστολή από τον Εφημέριο του Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Διαλεκτού (της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου) Αιδεσιμ. Πρεσβύτερο π. Μιχαήλ Κονταξάκη

Λάβαμε Ευχαριστήρια Επιστολή από τον Εφημέριο του Ιερού Ναού Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Διαλεκτού (της Ιεράς Μητροπόλεως Φιλίππων, Νεαπόλεως και Θάσου) Αιδεσιμ. Πρεσβύτερο π. Μιχαήλ Κονταξάκη

Leave a Reply

Your email address will not be published.