Home Αλληλογραφία / Λάβαμε...! Λάβαμε τρόφιμα και είδη Πρώτης Ανάγκης από την ΜΚΟ Μη Κυβερνητική Οργάνωση της Εκκλησίας της Ελλάδος

Λάβαμε τρόφιμα και είδη Πρώτης Ανάγκης από την ΜΚΟ Μη Κυβερνητική Οργάνωση <<Αποστολή>> της Εκκλησίας της Ελλάδος

Leave a Reply

Your email address will not be published.