Στα Ιεροσόλυμα βρίσκεται ήδη από το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου η Ελληνική Αποστολή που από το Ναό της Αναστάσεως και υπό δρακόντεια Μέτρα Ασφαλείας, παρέλαβε και μετέφερε στην Αθήνα το Αγιο Φως.
Συγκεκριμένα το ‘Αγιο Φως θα μεταφέρουν στην Αθήνα ο Επικεφαλής της Ελληνικής Αποστολής και Εκπρόσωπος της Ελληνικής Κυβέρνησης Υφυπουργός Εξωτερικών Αρμόδιος για θέματα Απόδημου Ελληνισμού Γιάννης Λοβέρδος, ο Έξαρχος του Παναγίου Τάφου στην Αθήνα και Εκπρόσωπος της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, Σεβαμσιώτατος Μητροπολίτης Πολυανής, Κιλκισίου και Αγίου Αθανασίου κ. Βαρθολομαίος.
Leave a Reply