Το Δ.Σ. της ΔΙ.Ε.Κ.ΔΗ & Μ.Μ.Ε με ομόφωνη απόφαση καλεί τα Μέλη της σε ΑΠΕΡΓΙΑ την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025
Χρόνος Ανάγνωσης 2 λεπτά
475660127 122140895168563760 1455238621653784381 n – 2 2
480509821 122141115692563760 1827525669860216908 n – 5 5

Το Δ.Σ. της ΔΙ.Ε.Κ.ΔΗ & Μ.Μ.Ε με ομόφωνη απόφαση καλεί τα μέλη της σε ΑΠΕΡΓΙΑ την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025.

Εξαιρούνται οι συνάδελφοι δημοσιογράφοι, Φωτορεπόρτερ & Εικονολήπτες… που θα καλύψουν τις συγκεντρώσεις.

Ας το καταλάβουν όλοι τους…✍

Ένα όμως από τα σοβαρά θέματα που απασχολεί το Πανελλήνιο είναι τα συναπαντήματα των 57 παιδιών που συμπληρώνονται 2 χρόνια από την δολοφονία τους από τους ανύπαρκτους υπευθύνους για την ασφάλεια όλων των ταξιδιωτών με τα τραίνα στην χώρα μας.

Το τι βγαίνουν και λένε οι διάφοροι πολιτικάντηδες για την συμμετοχή στην απεργία αλλά και ταυτόχρονα διαμαρτυρία για την συγκάλυψη του εγκλήματος παγερά μας αφήνει αδιάφορους…

Όταν μια κυβέρνηση φοβάται την συμμετοχή του λαού που διαμαρτύρεται για την καθημερινότητα του και το άσχημο βιοτικό του επίπεδο που έχει ισοπεδωθεί με την δική τους πολιτική ,αλλά συμπίπτει με μια επέτειο Θανάτου & θρήνου είναι ύβρη να αποκαλείς τον Λαό αυτό ΟΧΛΟ…

Μην ξεχνάτε ότι με αυτόν τον ΟΧΛΟ στήνετε στις Κάλπες… !!!

Καλούμε όλο τον κόσμο ειρηνικά να προσέλθει στις συγκεντρώσεις σε οποιοδήποτε σημείο της χώρας να διαμαρτυρηθεί σαν να έχασε δικό του παιδί σε αυτό το έγκλημα.

Όλα αυτά που ξεστομίζουν οι βαστάζοι της κυβέρνησης αλλά και ακριβοπληρωμένοι ( Συνάδελφοι) μας δεν μπορούν να αλλοιώσουν το πνεύμα της αιτίας της απεργιακής αυτής δραστηριότητας την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025 από τον φιλότιμο Ελληνικό λαό που πενθεί αλλά και ταυτόχρονα αναρωτιέται γιατί τόση καθυστέρηση να αποδοθούν οι Ευθύνες στους υπαίτιους ιθύνοντες του εγκλήματος αυτού αδιαφορώντας οποιαδήποτε θέση και αν κατείχαν….

Μην τρομάζουν λοιπόν τώρα και μην τρολάρουν μην ωρύονται ,προσβάλλοντας την μνήμη των παιδιών μας.

Η ανοχή έχει τελειώσει…!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.