Υπογραφή Σύμβασης για την Αποκατάσταση του Ιερού Καθεδρικού Ναού Αρκαλοχωρίου
Χρόνος Ανάγνωσης 2 λεπτά
IMG 1619 1 1600x480 1 – 2 2

Την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026, με τον Περιφερειάρχη Κρήτης κ. Σταύρο Αρναουτάκη, συναντήθηκαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Ανδρέας, μετά του Δημάρχου Μινώα Πεδιάδος κ. Βασίλη Κεγκέρογλου, του Αντιπεριφερειάρχου κ. Νίκου Συριγωνάκη, του Εργολάβου κ. Αποστόλου Ορφανού, της Διευθύντριας της Τεχνικής Υπηρεσίας Περιφέρειας Κρήτης κας Χαράς Τριαματάκη, της Προϊσταμένης της Τεχνικής Υπηρεσίας Περιφέρειας Κρήτης κας Ελένης Τσαγκαράκη, του κ. Παντελή Αποδουλιανάκη, Μέλους του Μητροπολιτικού Συμβουλίου, της κας Αργυρώς Λυραράκη, Μέλους του Ψαράκειου Εκκλησιαστικού Ιδρύματος, του π. Ιωάννου Καπελλάκη, Προϊσταμένου του Ιερού Καθεδρικού Ναού Αρκαλοχωρίου, μετά της κας Μαρίας Παπαδάκη, Μέλους του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στην Περιφέρεια Κρήτης με αφορμή την Υπογραφή της Συμβάσεως Ανάθεσης για την Αποκατάσταση του Ιερού Καθεδρικού Ναού Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Αρκαλοχωρίου, με προϋπολογισμό 300.000 χιλιάδες Ευρώ.

Η Υπογραφή της Συμβάσεως σηματοδοτεί την Έναρξη των διαδικασιών Αποκατάστασης του Σεισμόπληκτου Ιερού Καθεδρικού Ναού Αρκαλοχωρίου.

IMG 1617 1536x864 1 – 5 5
IMG 1618 1536x864 1 – 7 7
IMG 1619 1536x1087 1 – 9 9
IMG 1620 1536x864 1 – 11 11

Leave a Reply

Your email address will not be published.